Als u niet tevreden bent met de ontvangen producten, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn en in originele verpakking.
Hoe retourneer je een artikel?
- Neem contact op met ons via de email info@directspelen.nl
- Geef welke product u wilt retourneren en waarom, vermeld uw persoonsgegevens, aankoop kanaal (BOL, Amazon, webshop enz) en geef uw bestel of order nummer door. (heeft u ontvangen in de aankoop email)
- Wij bevestigen binnen 2 werkdagen uw retour via de email.
- Zorg ervoor dat u alle onderdelen van de te retourneren bestelling compleet heeft. (met uitzondering van gebruikte Orbeez)
- Zorg ervoor dat het pakket goed verpakt is zodat het in goede staat bij ons aankomt.
- Zet duidelijk het retour adres op de verpakking: Direct Spelen VOF Isenburgstraat 67 4813NB Breda
- Geef het pakket af bij een PostNL punt
- Bewaar het verzendbewijs goed
- De verzendkosten van de retournering zijn voor eigen rekening, behalve als dit door ons aan u wordt aangeven na contact te hebben gehad.
- Eenmaal geretourneerd heeft u recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen.
- Direct Spelen kan geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of die niet in originele staat zijn. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
- Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.